Aminokyseliny - BCAA

Blog webekm.com the ekm.

Download from BIGTheme.net free full premium templates

Pokud chcete opravdu nabírat, nebojte se investovat. Aminokyseliny jsou základ, stejně jako protein, jenom kvůli ceně nejsou tak ceněné.
Zajišťují: ochranu svalové hmoty, lepší regeneraci, nárůst svalstva a síly.

Především pokud rýsujete jsou aminokyseliny vhodné. Držíte-li při rýsování vhodnou stravu obohacenou tímto suplementem, o své svaly jen tak nepříjdete.

Můžete je najít i jako součást dražších proteinů a pokud si ohlídáte jejich množství na dávku, jsou i dostačující.
Prodávají se ve formě tablet, drinků a prášku. Doporučuji kupovat instantní prášek, cenově vyjde nejlevněji a můžete si ho už doma přidat do svého proteinového drinku.

Říká se:
30m před tréninkem, k ochraně svalové hmoty
30m po tréninku, pro urychlení regenerace

Však bohatě postačí užívání 1x denně a to ihned po ukončení tréninku. Na den se špičkovým sportovcům určují dávky - 0,4g BCAA na kg tělesné hmotnosti. Pokud vám tedy nevadí vypláznout cca 400 Kč za týden, určitě je to vhodné. Pokud ale chcete šetřit, tak aby to mělo výsledky, postačí i 0,2g / kg těl. hmotnosti a mimo tréninkové dny můžete tuto dávku ještě snížit na polovinu i méně.

Více informací se dočtete zde.